2012. április 10., kedd

Síelésre fel! Vagy bulira?! :)


Már pici korom óta tudok síelni, amit szintén mint minden sport elsajátítását, az Apukámnak köszönhetek. Először mikor tanított egy síbotot tört rajtam ketté, hogy minél előbb (egy nap alatt) megtanuljam, de ezt a kemény hozzáállást már megszokhattátok a wakeboardos sztorim után. J

A síelés hozzám mindis is közel állt, hiszen amikor csak tehettük, télen elmentünk a családdal vagy barátokkal és síeltünk a hegyekben. Tavaly azonban páran haverok összefogtunk és vérge kifizettünk egy egy hetes sítábori utat a Meex szervezésében, ami Ausztriában volt. 4-en mentünk egy 6 fős apartmanba, ahol mondanom sem kell de én voltam az egyetlen lány. Az hagyján, de még az egész sítábornak is a lány tagjai a 20%-ot súrolták, így ha este leugrottunk bulizni a diszkóba minden csajra jutott vagy 20 pasi.

Ezt a party sítábort a Meex szervezte Ausztriába, ami körülbelül 300-400 fős volt és egy teljes hétig tartott. Életem egyik legjobb tábora volt és a legjobb az vot benne, hogy még snowboardoznom is siekrült a síelés mellett. Ha valaki kezdő, annak sem nehéz megtanulnia, egy hét elegendő is szeritnem. A csapatról akikkel mentem, ott is volt egy srác, aki akkor síelt életében először és siekrült nagyjából  megtanulnia míg ott voltunk. Hogy a South Parkot idézzem: “ Pizza, sültkrumpli” és kész is. J

Ahogy páran már tudjátok (de azok kedvéért is akik nem), van több programszervező iroda is Budapesten, ahol lehet sítáborokba jelentkezni. Egyik ilyen és szerintem a legjobb a Meex Snowattack (http://meex.hu/), majd a másik nagyobb élmény utazást a Winterfest (http://winterfest.hu/) biztosítja. A Meex nyáron is szervez a téli sípartyhoz hasonló nyári bulikat, mint pl. a Beachattac-at ( http://beachattack.hu/), amit a hideg, hegyes tájakkal ellentétekben, meleg, tengerparton, Horváthországban kerül megrendezésre. Ha a sport a mindened és bulizni akarsz éjjel nappal, akkor itt a helyed szerintem.

Tényleg csak mindenkinek ajánlani tudom, hogy egyszer az életben próbálja ki  ezt a sportot vagy ezeket a bulikat, (amik napi 24 órában üzemelnek) ha lehetősége adódik rá, mert egy csodálatos élménnyel lesz gazdagabb!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése