2012. március 14., szerda

Ibi és a Wakeboard


Egy Extrémsport, ami nálam csak Coolboard!

17 éves koromban Horvátországban nyaraltam szüleimmel, amikor Apukám meglepett egy wakeboarddal. Gyönyörű volt! Hosszú ideig csak néztem és olyan becsben tartottam, mintha a világ legdrágább kincse lenne a kezemben. Életemben először láttam ilyet és el se tudtam képzelni, hogy ezen az eszméletlen nehéz deszkán, hogyan fogok majd megtanulni menni. Szerencsémre nem kellet sokat várnom, mert még aznap mikor megkaptam, már meg is tanultam ezt a sportot. Persze kisebb nagyobb nehézségek árán, de megérte!

Amint felcsatoltam a cipőket és behúztak a tengerbe, Apukám kijelentette, hogy addig nem mehetek ki a partra míg fel nem állok és meg nem tanulom, hogy hogyan kell ezt csinálni. Igen… nála a sportban nincs pardon vagy ellentmondás, így kénytelen voltam megpróbálni. Úgy 5 óra elteltével, amit a vízben esdekéltem, még nem adtam fel, hogy egyszer csak sikerül. Majd a semmiből hirtelen felálltam és csak úgy száguldoztam a tengeren. Felemelő érzés volt  megmondom. Suhantam a vízen és integettem ki a partra sikongatva, hogy sikerült. Az adrenalin szintem az egekben járt és már akkor tudtam, hogy ez lesz az egyik kedvenc sportom. Nem tévedtem! Minden évben már várom azt a napot, amikor elég meleg van ahhoz, hogy végre ráugorjak a vízre és wakeboardozzak!

Nyáron Pápán egy kis tón szoktunk a haverokkal gyakorolni és trükköket tanulni. Általábna jetski után kötjük a deszkákat és körülbelül 30km/h sebességgel száguldunk, amit vízen elég gyorsnak érez az ember. A legjobb… amellett, hogy élvezem ezt a sportot az az, hogy még hasznos is, hiszen egy óra wakeboardozással kétszer több kalóriát éget el az ember, mint egy óra kemény edzéssel. A jetski után kötött wakeboardozásnak azonban van egy másik változata is, amikor egy kötélpályán lehet kipróbálni tehetségünket. Ezért, hogy megismerjem ezt a változatát is, ellátogattam Siófokra, Vonyarcvashegyra és Ikrénybe (Győrbe), ahol szuper pályák vannak és a társaság is nagyon laza. (http://wakeboardosok.hu/)  Ezen az oldalon számos más pályákat és információkat is csekkolhattok, ha kedvetek támadna kipróbálni ezt a sportot, vagy csak nézegetnétek a helyes pasikat és a jó csajokat, ahogy meghódítják a vizet és a deszkákat. J Mert vannak!!!!
Valamint, ha kedvetek támad a különböző deszkák világában elmerülni, ahhoz ajánlom a következő oldalt. (http://www.wakeshop.hu/)
Jó szórakozást  Nektek és kívánok mindenkinek adrenalin túltengésben gazdag 2012-es szuper nyarat!




 Ibi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése